Вітаємо всіх творчих класних керівників Шевченківського району м. Запоріжжя

Виховання дітей це тільки самовдосконалення, якому ніщо не допомагає стільки, як діти.
Лев ТОЛСТОЙ

четвер, 27 жовтня 2011 р.

Як аналізувати виховну роботу

Схема аналізу
виховної роботи класним  керівником 
  1. Стисла характеристика колективу та окремих учнів:
    • загальні відомості про учнів та їхні сім’ї;
    • суспільна та пізнавальна активність;
    • відповідальність за загальну справу;
    • самодисципліна;
    • уміння переборювати труднощі; культура поведінки в школі та поза нею;
    • працьовитість;
    • повага до законів, символів держави.
  2. Визначення виховних завдань, які поставлені в минулому році
 ( аналіз причин невиконання тих чи інших з них ).
  1. Аналіз змісту виховання ( які звички, знання, вміння, навички формувалися в учнів ).
  2. Аналіз використовуваних методів ( власного прикладу, переконання, вимоги, стимулювання, доручення, бесіди, пояснення, ігри, змагання).
  3. Аналіз використовуваних форм виховної роботи ( класних годин, зборів, екскурсій, колективних творчих справ ).
  4. Аналіз умов виховання:
    • санітарно- побутових;
    • гігієнічних;
    • естетичних;
    • природних;
    • соціально- культурних.
  5. Аналіз засобів виховання:
    • дитячого колективу ( рівень згуртованості, сформованості громадської думки, традиції, наявність лідерів, неформальних груп спілкування );
    • системи суспільних відносин у школі;
    • особистості вчителя;
    • системи учнівського самоврядування ( визначення його ефективності ).
  6. Аналіз результативності індивідуальної виховної роботи:
    • з учнями, схильними до девіантної поведінки;
    • з обдарованими дітьми.
  7. Аналіз роботи з батьками:
    • взаємодії;
    • проведення батьківських зборів, їхня результативність.
  8. Аналіз результатів виховної роботи:
    • визначення реального рівня виховання;
    • визначення ступеня відповідності реальних результатів і поставлених цілей;
    • характеристика динаміки змін рівня вихованості за роками навчання.
  9. Аналіз роботи класного керівника з виховної роботи за напрямками (що було заплановано, що виконано, що не виконано, причини невиконання):
·        громадянсько-патріотичне виховання;
·        морально-етичне виховання;
·        екологічне виховання;
·        економічне виховання;
·        правове виховання;
·        превентивне виховання;
·        національне виховання;
·        художньо-естетичне виховання;
·        фізичне виховання та оздоровлення;
·        родинно-сімейне виховання.
  1.  Додатки: карта здоров’я учнів класу, карта вихованості.

Немає коментарів:

Дописати коментар